Od czasu, kiedy pandemia wymusiła na wszystkich konieczność ograniczenia kontaktów, urzędnicy Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 spotykali się z interesantami w holu, na parterze budynku. Teraz na półpiętrze powstała nowa sala obsługi interesantów. Jest tam pięć stanowisk, dla bezpieczeństwa oddzielonych szybą, wyposażonych w komputery i telefony. Stanowiska te będą czynne w godzinach pracy urzędu.
Zobacz też: Wasilków. Nowe połączenia autobusowe od 4 stycznia. Zobacz, gdzie dojedziesz i za ile
– Chcemy, aby nasi mieszkańcy mieli komfortowe warunki podczas pobytu w urzędzie i mogli załatwiać swoje sprawy w sposób dla nich najdogodniejszy – powiedział prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski.
Dyżury przy poszczególnych stanowiskach będą pełnić urzędnicy trzech departamentów: skarbu, ochrony środowiska i architektury. W razie potrzeby – także inni. Ze względu na pandemię zachęcamy nadal mieszkańców Białegostoku, aby wcześniej umawiali się telefonicznie na spotkanie z urzędnikiem i wizytę w urzędzie.