- Misją Wisły Kraków, jak i PKN Orlen jest wniesienie rodzimego sportu na jeszcze wyższy poziom. Wspólnie zależy nam na powrocie Białej Gwiazdy do czołówki Ekstraklasy i europejskich pucharów. Misją jest również budowanie fundamentów mocnej akademii dla naszych młodych adeptów - mówi prezes klubu Dawid Błaszczykowski.
Dzięki umowie z Orlenem środki, jakie Wisła Kraków pozyskuje z reklam na strojach, wzrosną o około 50%. Nieoficjalnie mówi się, że nowy sponsor wpłaci co roku do kasy klubu około 3 milionów złotych. Do tego możliwe są bonusy finansowe zależne od frekwencji na trybunach oraz wyników w lidze.
- To była szybka decyzja i sądzę, że była ona bardzo właściwa dla tak wspaniałego klubu, całego województwa, jak i Krakowa - mówi Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen.
Wisła Kraków jest trzecim ekstraklasowym klubem wspieranym przez Orlen. Spółki tej firmy sponsorują również Wisłę Płock i Lechię Gdańsk.