Od listopada sprawy załatwimy w biurze przy ul. Nowy Świat 38 (w sąsiedztwie Filii nr 2 WOMP). Większych zmian jednak nie będzie.
– Lokalizacja będzie w pełni dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Obsługa klientów, tak jak w pozostałych BOM-ach – mówi Monika Głazik z lubelskiego ratusza. – Przyjęcia będą się odbywały w poniedziałki od 7.45 do 16.45 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. od 7.45 do 15.15 – dodaje.
W BOM-ach załatwiane są sprawy z zakresu: dowodów osobistych, meldunków, podatków i dodatku mieszkaniowego. Przyjmowane są także pisma, skargi oraz wnioski kierowane do Urzędu Miasta Lublina, udzielane są informacje o jego strukturze, a także rodzajach i trybach załatwianych spraw.
Przypominamy również o działającej infolinii Urzędu Miasta Lublina pod numerem telefonu: 81 466 1000.