Wnioski można pobrać papierowo w Urzędzie Miejskim w Radomiu w Biurze Obsługi Mieszkańca w pokoju nr 19 lub wydrukować samodzielnie, (wzór wniosku można pobrać ze strony UM Radom).
Wniosek należy złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Radomiu ul. Kilińskiego 30 w Biurze Obsługi Mieszkańca p. nr 19 w godzinach od 7.30 do 15.30 lub elektronicznie.
Dokumenty zostaną zweryfikowane przez pracowników Urzędu Miejskiego. Odpowiedź zostanie przekazana smsem/telefonicznie lub pocztą elektroniczną na podany we wniosku numer telefonu lub adres e-mail.
Po otrzymaniu informacji o pozytywnej weryfikacji wniosku należy dokonać wpłaty należności za zadeklarowaną ilość węgla. Koszt 1 tony węgla wyniesie do 2 000 zł. Dokładna cena zostanie podana po podpisaniu ze spółką skarbu państwa umowy na zakup węgla. Płatności należy dokonać: przelewem bankowym na konto 40 1240 3259 1111 0010 4902 1571 lub przez terminal płatniczy na stanowisku w Biurze Obsługi Mieszkańca. W treści należy wpisać imię i nazwisko oraz dokładny adres wnioskodawcy - informuje UM w Radomiu.
Po dokonaniu wpłaty z wnioskodawcą skontaktuje się osoba odpowiedzialna za dystrybucję i ustali termin odbioru węgla. Należy pamiętać o zabraniu ze sobą dokumentu tożsamości. Koszty transportu węgla z miejsca dystrybucji do gospodarstwa domowego ponosi wnioskodawca.
Źródło: W Radomiu rusza nabór wniosków o zakup węgla na preferencyjnych warunkach