W prosty sposób można wybrać temat sprawy, jaką mamy do załatwienia, datę oraz godzinę realizacji wniosku. Uproszczony formularz rezerwacji poprowadzi klienta krok po kroku, aby w kilka minut umówić spotkanie z urzędnikiem.
Jakie sprawy będzie można załatwić bez kolejki?
- sprawy dotyczące uprawnień kierowców,
- rejestrację pojazdów,
- sprawy związane z dowodami osobistymi
- sprawy dotyczące meldunków,
- sprawy dotyczące działalności gospodarczej, podatków i opłat,
- sprawy dotyczące architektury i budownictwa.
- Mamy nadzieję, że nowy system pozwoli na zmniejszenie kolejek i zapewni bardziej komfortowe warunki, zarówno dla klientów Urzędu Miejskiego, jak i jego pracowników – mówi Robert Bednarski, dyrektor Biura SmartCity i Zarządzania Projektami, odpowiedzialnego za przedsięwzięcie.
Nowy system został dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Nowoczesne automaty biletowe ułatwią obsługę osobom niedowidzącym, poruszającym się na wózku oraz niesłyszącym. Dodatkowo umożliwią obsługę klientów w języku angielskim i ukraińskim. System obejmie Centra Obsługi Meszkańca w trzech lokalizacjach:
- ul. G. Zapolskiej 4,
- pl. Nowy Targ 1-8,
- ul. Kotlarska 41.
Polecany artykuł: